31 Ocak 2011 Pazartesi

Gül ve Erdoğan PKK'ya af istedi


Gül ve Erdoğan PKK'ya af istedi
+++++++++++++++++++++++++++

30 Ocak 2011   Ali Serdar Bolat

Gül ve               Erdoğan PKK’ya af istedi

 

Wiki'den sızdı, Alman "Die Welt" (di velt okunuyor) gazetesi haber yaptı.
 
Talabani'nin 7-8 Mart 2008'de Ankara'ya ziyaretin yapıyor.
Ziyaret sonrası, Bağdat'taki Amerikalı diplomat 13 Mart 2008'de Amerika'ya rapor yazıyor.
 
Rapora göre, Irak Cumhurbaşkanı (aynı zamanda bölücü Kürdistan Yurtseverler Birliği'nin Başkanı ve Talaban aşireti Reisi) Talabani, Gül ve Erdoğan ile yaptığı görüşmeleri Amerika'nın Irak Büyükelçisi Ryan Crocker'a (rayn krokır okunuyor) anlatıyor.
 
++++++++++++++++++
 
Talabani, Amerikan Büyükelçisi'ne şunları anlatmış:
 
"Erdoğan ve Gül ile yaptığım toplantıda PKK'ya af meselesi de gündeme geldi.
Abdullah Gül, PKK'ya aftan yana olduğunu söyledi. Tayyip Erdoğan da bu düşünceye destek verdi.
 
AKP Hükümeti, 2007 Aralık ayında, MİT Müsteşarı Emre Taner'i PKK ile görüşmek üzere görevlendirmişti.
Bunun üzerine ben de MİT Müsteşarı ile özel olarak görüşmüştüm.
Emre Taner, PKK yönetimi ile dağlarda görüşmek istedi, ama ben PKK'nın bu talebi güvenlik nedeniyle kabul etmeyeceğini söyledim.
Bunun üzerine Taner, PKK'nın Avrupa'daki liderleriyle görüşmek istedi.
 
Erdoğan bana, MİT Müsteşarı ile PKK arasında gerçekleşen görüşmeden sonra, Türk Ordusu'nun baskısıyla PKK'ya yönelik operasyon başlatıldığını söyledi.
Bu operasyon beni zor durumda bırakmıştı."
 
++++++++++++++++++++
 
Tayyip Erdoğan bağıra bağıra ne diyordu:
"Bizim PKK ile görüştüğümüzü söyleyenler alçaktırlar, namussuzdurlar."
 
Evet, şimdi siz ne diyorsunuz?
 
Tayyip Erdoğan, Talabani'ye: "Türk Ordusu'nun baskısıyla PKK'ya yönelik operasyon başlatıldı" diyor.
Yani bu işte Tayyip Bey'in bir suçu yokmuş.
PKK'ya saldırı suçunun sorumlusu Türk Ordusu imiş.
Başka bir Wiki sızıntısına göre Tayyip Bey Avrupalı dostlarına: "Ordu benim kontrolüm altında değil, o yüzden uçaklarımızın Ege'de yaptığı uçuşlara engel olamıyorum" demişti.
İşte o yüzden ordumuzun PKK'ya operasyon yapmasına da engel olamamış.
 
Evet, şimdi siz ne diyorsunuz?
 
+++++++++++++++++++++
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder