24 Ocak 2011 Pazartesi

Süheyl Batum: "Mesajı alıyorum"

Süheyl Batum: "Mesajı alıyorum"

İkinci Ümraniye davasını izleyen CHP Genel Başkan Yardımcısı Süheyl Batum:
 “Atatürk Cumhuriyetine giydirilmek istenen kılıfın farkındayız. Biz olduğumuz sürece bu kılıfı giymeyeceğiz” dedi.
 
Yargılananlara destek vermek için gelenlere hitap eden Batum, konuşması sırasında:
 “(Mustafa) Balbay’ı, (Tuncay) Özkan’ı milletvekili yapın”
şeklinde slogan atılması üzerine:  “Mesajı alıyorum” dedi.
 
 
Mesajı aldı ama CHP ne yapabilecek?
Binnaz Toprak gibi Soros borazanlarını, Sezgin Tanrıkulu gibi PKK’lı avukatları, Mesut Değer gibi Barzani hayranlarını,  Muhammet Çakmak gibi Fetullah yakalarını, Enver Aysever gibi Andımızı bahane eden Türklük düşmanlarını, Faik Öztrak, Hurşit Güneş, Umut Oran gibi Kemal Derviş’in adamlarını CHP'nin tepesinde oturtan Gandi Kemal, Amerika'yı ve Avrupa'yı kızdırmayı göze alıp Balbay ve Özkan gibi Ergenekon tutuklularını Milletvekili adayı gösterebilecek mi acaba?
 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder