19 Ocak 2011 Çarşamba

MEMLEKETTE AÇ İNSANLAR. HUUUUUUUUU

GSarayın peşini bırakın da bu işlerle uğraşın....

 

2.5 aylık Kübra açlıktan öldü!

 

İnsan olduğum için utanıyorum!/Mustafa Mutlu

Başbakan Erdoğan seçim meydanlarında ve partisinin toplantılarında, “Ülkemde aç insan yok” diye bağırıp duruyor...

Son Ramazan ayında iftar saatinde geldiği evinde eşinin, “Yemek yapacak bir şey yoktu, yemek yapamadım” sözleri üzerine bunalıma girip intihar eden 40 yaşındaki Hacı Örüç’ü “insan” saymıyor herhalde...

Tam Hacı Bey‘i unutmaya başlıyorduk ki; dün bir haber de Samsun‘dan geldi... 2,5 aylık Kübra bebek, otopsi raporuna göre “açlıktan” öldü...

Kübra‘nın babası Murat Bakırcı aylardır işsizdi...

Ailenin ekmek almaya parası yoktu; komşularının verdiği yemeklerle karınlarını doyurmaya çalışıyorlardı...

Bu koşullarda anne Necla Bakırcı’nın sütü kesildi...

Bebeğine süt veremedi... Sürekli ağlıyordu küçük Kübra...

Alıp hastaneye getirdiler ama nafile... Son nefesini ağlaya ağlaya verdi yavrucak!

Ardından otopsi yapıldı ve ölüm nedeni saptandı:

“Beslenme yetersizliği...”

***



Başbakan bundan sonra yine “Bu ülkede aç insan yok” diye bağırabilir mi; bilmiyorum...

Bildiğim tek şey; küçük Kübra’nın artık yaşamadığı...

Sizi bilmem ama ben bugün...

İnsan olduğum için utanıyorum!

 


--  -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ Hediye paketinde olmasa bile, hayat yine de bir hediyedir!  Ohio’lu 90 yaşındaki Regina Brett’in kaleminden  oO-------------------------------------------------------------------Oo  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder