27 Ocak 2011 Perşembe

Fwd:Cennet diyaloglari


-------- Original Message --------
From: Pam <levbaba@yahoo.com>
Reply-To: desifre@yahoogroups.com


Hep merak etmisimdir. Seytan'in yuzunden Adem ve Havva cennetten surulmeden once, Tanri ile birlikte orda neler yapiyorlardi acaba ?

***

- Adeeeem !
- Ne var tanrim ?
- Canim cok sIkIlIyor. Hadi bana birilerinin taklidini yap.
- Alemsin baba yaaa. Henuz bizden baska kimseyi yaratmadin ki !
- Dogru valla. Simdilik hepsi zihnimde duruyor. Haklisin.

***

- Adem, karar verdim, sana esyanin isimlerini ogretecegim.
- Ogret tanrim.
- Bak simdi. Bu, agac. Bu, elma. Sonacima ... eee, bu .. agac ... bu da elma ...

***

- Adeeem.
- Efendim ?
- Begendin mi Havva'yi ?
- Eline saglik tanrim. Yalniz cok seslenme, su an mesgulum.
- Adeeem.
- Gene ne var ya ?
- Biraz oteye gidin. Su isi gozumun onunde yapmayin.
- Eee, nereye gidelim ? Ordan da goruyorsun !

***

- Adem, harika bir planim var.
- Anlat anlat !
- Simdi, seytan isimli kotu bir mahluk yaratacagim.
- Ne geregi var, durduk yerde ?
- Dur, sozumu kesme. Seytan, Havva'yi kandiracak, Havva da seni kandiracak.
- Eee ..
- Ben de sizleri cezalandirmak icin dunyaya gonderecegim.
- Sonra ?
- Sonra, ikiniz de buraya geri doneceksiniz ..
- ???
- Ne, ne var ... niye suratini astin ?
- Yuce tanrim, sen sakin kitap falan yazma, olur mu ?

***


- Adeeeem !!!
- Ha, hu, aaaay. Yahu tanrim burasi kalabalik degil. Niye oyle bagiriyorsun ?
- Su agaca sakin dokunma !
- Niye ?
- Niyesi miyesi yok. Oyle istiyorum.
- Hoppalaa nerden cikti bu yasak simdi ?
- Sus, dikkatimi dagitma. Hitler isimli bir kulumu tasarliyorum. Unutmadan ... sakin dokunma haa !

***


- Adem, galiba sana haksizlik ettim.
- Hangi konuda ?
- Su, kitap konusunda. Dusundum de haklisin. Senaryoyu biraz daha zenginlestirmem lazim.
- Ne dusunuyorsun ?
- Simdi ben, senin neslinden gelen bazi kullari sececegim.
- Eee ?
- Fakat bazi insanlar inanmayacak. Boylece iyilikle kotulugun savasi baslayacak.
- Kimler "iyi" olacak ?
- Benim sectiklerim.
- Peki, kimleri sececeksin ?
- Bu da laf mi yani. Elbette iyi olanlari sececegim.
- ??????
- NE .. GENE NE VAR ... sana da bir seyi begendiremiyoruz.
- Sen bu kitap konusunu cidden dusun !

***

- Adem, bu sefer tamam, diyorum ki isin icine melekleri de katalim.
- Onlar ne, nerden ciktilar ?
- Yani, cesit olsun, zenginlik olsun.
- Olabilir, ya sonra ?
- Sonra yine iyilerle kotuler ... nereye gidiyorsun yahu ?
- Tanrim, kusura bakma ama cok uykum geldi. Uyaninca anlatirsin.

***

- Adem.
- Buyur ?
- Havva nereye kayboldu ?
- Ne bileyim ben. Sagda solda dolasiyordur.
- Oglum, kadin kismini bos birakmaya gelmez. Etrafta sapiklar var, irz dusmanlari var.
- Tanrim, sen henuz bizden baska kimseyi ...
- Ha, tamam. Hep unutuyorum.

***

- Adem, sen cok kral delikanlisin. Dur seni bir opeyim canim kardesim benim. Muck.
- ...... ?
- Oglum, harbiden, icki kavga zamparalik, senle her aleme girerim.
- Haydaa, yuce tanrim, niye boyle civiklastin simdi ?
- Turklerin tarihini yaziyorum da ...

****
 
- Mir mir mir ...
- Yuce tanrim, ne dusunuyorsun ?
- Dur, dikkatimi dagitma. "Asla zina etmeyeceksin". Tamaaam, bununla beraber toplam dokuz oldu.
- Tanriiiim, aman tanrim, yetiiiiss !
- Ne var, ne oldu ?
- Havva'ya saldirmislar. Namusum gitti, mahvoldum.
- Neee, ben simdi kutsal atesimle onlari ... bi dakka ya ... burda bizden baska kimse yok ki !
- Kih kih.
- Aman ne komik ! Ben isime geri donuyorum. On: Asla, asla, hah buldum, "asla yalan soylemiyeceksin".

***

Saygilar hepinize
levent
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder